Dvojosý kotlový vůz pro dopravu petroleje – Železná dráha Poti-Tiflis (Rusko, 1878), krytý dvojosý kotlový vůz pro dopravu lihu – Varšavská společnost pro rectif. a prodej lihu (Rus. Polsko, 1893), krytý dvojosý vůz s parním kotlem pro vytápění vozů – Železná dráha Varšavsko-Vídeňská (Rusko, 1895), dvojosý kotlový vůz pro dopravu petroleje – „Schodnica“ akciová společnost pro výrobu petroleje ve Vídni (1896), dvojosý kotlový vůz pro dopravu petroleje – Ostravská továrna na čištění minerálního oleje (1893), dvojosý kotlový vůz se vzpěrami a sedly z tlačených plechů – továrna na čištění minerálního oleje v Terstu (1889), dvojosý kotlový vůz pro dopravu minerálního oleje – továrna na čištění minerálního oleje v Terstu (1897), dvojosý kotlový vůz pro dopravu lihu – továrna na čištění lihu „Girardetti a Stern“ ve Vídni v Terstu (1897), dvojosý kotlový vůz pro dopravu lihu – Kolínské akciové továrny na vyrábění a čištění lihu a drasla (1891), dvojosý kotlový vůz pro dopravu kyselin – Rakouský spolek pro chemické a kovoznalecké výrobky v Ústí n. L. (1897), tříosý kotlový vůz pro dopravu lihu – Kolínské akciové továrny na vyrábění a čištění lihu a drasla (1894), tříosý kotlový vůz pro dopravu kyseliny sírové – Císařské a královské vlečné dráhy Felixdorf – Steinfeld (1897), čtyřosý kotlový vůz pro Bosenské úzkorozchodné dráhy – Quido Rütgers, továrna na napouštění dřeva Vídeň (1894), dvojosý nádržkový vůz pro dopravu vody – C. k. Rakouské státní dráhy (1886), tříosý nádržkový vůz pro dopravu vody – C. k. Rakouské státní dráhy (1884), tříosý tendr – C. k. Priv. Ústecko-Teplická dráha (1897), tříosý tendr – C. k. Priv. Společnost České severní dráhy (1893), tříosý tendr – C. k. Rakouské státní dráhy (1898), sněhový pluh – Rumunské státní dráhy (1886).